Alla inlägg under mars 2008

Av TessanPrinsessan - 6 mars 2008 19:39

Jag bara fnissar.. Till sommaren ska apoteket börja sälja sexhjälpmedel bland annat dildos i diskreta förpackningar.. Det är väl bra. Det kommer säkert kännas mer legitimt att gå in på apoteket och smyga runt intimhyllorna för att snabbt raffsa åt sig en sak och hoppas att det blev rätt, än att få halvtrasiga paket på posten med suspekt avsändare, alternativt gå in på någon "erotikshop".. För jösses om NÅGON råkar se att man ägnar sig åt sex.. Undrar i mitt stilla sinne hur apotekspersonalen ska fixa detta.. De minglar ju gärna runt och frågar om man behöver hjälp, men hitintills har jag aldrig varit med om att de stått och rekomenderat kondomer, glidmedel osv så man sett eller hört det till någon.. Minns efter min första förlossning då jag ambitiöst tänkte få till bäckenmuskulaturen igen och knatade in på apoteket för att köpa vagitrim (träningskulor för knipövningar) och när jag kommer till kassan, för de har såklart inte de förpackningarna framme utan i kassan och säger (med en allt mer växande kö bakom mig) att jag vill ha vagitrim i vanlig samtalston så säger biträdet "-Ville du ha panodil sa du?" De flesta hade nog vid detta lag sagt "Ja, det var panodil jag ville ha" men jag är inte riktigt vem som helst så jag lutade mig över disken till expiditen som satt med rodnad på kinderna och sa högt, tydligt och välartikulerat :"- Nä jag vill INTE ha panodil - jag vill ha VAGITRIM!" Jag trodde att hon skulle dö innan jag fått det jag ville ha, jag gick glad i hågen med huvudet högt ut därifrån sen.. Inget knussel för bövelen. Vi är människor, vi är skapta för att kunna föröka oss, alla har sex nångång.. Så är det och så ska det vara.

Så jag väntar med spänning på apotekets diskreta hyllor.. Sen ska jag gå in och terra biträdena *MWAHAHAHAHAHA* För man måste ju få öppna och kolla in prylarna, tror knappast de kommer ha en hylla med provexemplar framme, it would be fun tho..

Hos frissan idag fick jag höra något så urjävla roligt.. Min frisör har en lillasyrra som under en tågresa får frågan vem som är hennes idol, varpå hon svarar : Han med guldsnoppen (Hon syftade på Jean-Pierre Barda, han hade någon sådan outfit under sin tid i Army of lovers).. Något år senare är min frisör på en frisörmässa där också Jean-Pierre Barda är, så på dansgolvet tar min frisör mod till sig för att berätta den gulliga historien om sin syster för honom.. Och när hon avslutade med guldsnoppen så säger Jean-Pierre "-Guldkuken om jag får be tack" 

Va fan säger man? Världsklass ju.. Jag skrattar så jag gråter igen.. Reeeeeespekt.. R-E-S-P-E-K-T Jean-Pierre.. :-D





Av TessanPrinsessan - 3 mars 2008 23:23

Detta blir sista bloggen ikväll.. Till alla töser där ute.. Främst kanske till min the one and only bästaste vän Jenny som kommit på att snälla flickor kommer till himlen - vi andra.. Kan gå hur långt som helst ;)

Stå på dig, annars gör någon annan det!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards