Alla inlägg under juni 2009

Av TessanPrinsessan - 18 juni 2009 16:04

Ja just det.. FUCK YOU! :D


Av TessanPrinsessan - 18 juni 2009 15:23

Vilken tur att det finns guldkorn..För mig är guldkorn sanna vänner som ställer upp när livet är mindre roligt men som också finns där när vi har roligt.. Jag har haft det riktigt urjävligt ett tag men tack vare mina guldkorn har jag klarat av tillvaron iaf. Långa samtal i telefon, i verkligheten.. Kramar, blommor och vilkorslös vänskap. Stort tack till er!

Tack till mina systrar som också finns där - familjestöd är ovärdeligt.

Midsommar imorgon - firas med mina barn och med min ena syster och hennes familj, säger bara en sak! JORDGUBBSFROSSA!!

Kan ju bara vara bra med dessa underbara bär när man är dyngförkyld som jag - hade feber igår och jag är rätt övertygad om att jag har det nu också men ibland får man ge fan i att känna efter för mycket. Jag vet ju att jag är lite hårdare, lite vassare, lite bättre, lite snyggare, lite drygare ;P Än alla andra.. TessanPrinsessan - lite mer än allt helt enkelt ;)


Glad midsommar - med betoning på GLAD






Av TessanPrinsessan - 11 juni 2009 23:36

..Känns som om mina tarmar har blivit utslitna, hjärtat slår ojämt, lungorna är svåra att fylla med luft, mår illa, är yr, mina ben bär knappt.. Att det kan göra så ont av svek. Allt är dubbelt.

Livet är inte roligt just nu.

Jag ser inte vad jag ska lära mig av detta.

Jag är trött, svag och så spröd.


Dunderhonung någon?





Ovido - Quiz & Flashcards