Alla inlägg under februari 2010

Av TessanPrinsessan - 8 februari 2010 14:58

Wha-wha-wha-wha what did you say?


Av TessanPrinsessan - 1 februari 2010 11:48

Det är livet!

Så var har jag varit när jag inte häckat i min blogg? haha jag har levt i ekorrhjulet med jobb, barn, jobb, barn, jobb, barn och jag klagar verkligen inte, jag är ju en "lust" människa (en sann konstnär - asgarvar åt mig själv nu, så jävla högtravande ordbajseri) så jag bloggar när jag har lust, när jag vill verkligen säga något eller bara ordbajsa lite - syftet spelar ibland mindre roll, för jag skriver när JAG behöver/orkar/vill och har just lust :) Sen är det ju alltid kul när någon vänlig själ kommenterar eller reagerar så tack JennyPenny min bästastebäste vän för att du orkar titta in i min dammiga blogg och faktiskt kommentera *puss & smack* :D

Helvetesjävlakukskit vem säger att trådlöst är så mkt bättre än .. Ja vad säger/kallar man det när det inte är trådlöst??? Trådfast? <-- Nä såklart inte men det får duga, jag är inte helt överens med mitt trådlösa tgbord och mus för det gör inte som jag vill alla gånger.

Usch vilket egoinlägg, jag jag jag jag jag jag jag JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Nu fattas bara att jag ska ta kort på mig själv, dra in magen och fluffa upp pattarna under hakan, pluta med munnen och se oskyldig ut och skriva "ciao-bloggar 8 inlägg sen ikväll puss puss"

Well sorry to göra er jävligt besviken men it aint gonna happen, nån egomåtta får det la va ;P



Ovido - Quiz & Flashcards