Alla inlägg under oktober 2009

Av TessanPrinsessan - 27 oktober 2009 12:12

En av mina många systrar tipsade mig om detta - riktigt roligt!



Av TessanPrinsessan - 25 oktober 2009 21:25

Eller var det hängbröst och höstlov? Som mina barn skulle sagt "vem bryr sig"? he jer int´så noga!

Jag har fastnat! Jag är nu en WoW nörd! Jävla skit vad kul det är, jag är värsta nooben enligt mina söner själv tycker jag att jag typ äger haha.


/dance på er ;) XD



Av TessanPrinsessan - 9 oktober 2009 13:02

Får man väl lov att erkänna att både hon och han är.

I like!



Av TessanPrinsessan - 9 oktober 2009 12:14

Fan vad livet går fort! Tänkte ju ta tag i bloggen igen =.O

Oh well shit happens - det kan ju vara sunt att jag inte häckar vid daton hela tiden, gör 4-6 menlösa inlägg om mig mig mig MIG mig per dag eller hur?!


Ska jag vara riktigt dryg som "nya yes" kan jag ju kontra med kvalité istället för kvantitet. Men då vore jag ju en dryg jobbig jävel vilket inte är mitt signum så jag passar på den grejen ;)


What´s new? Inte ett skit egentligen, jag ser just nu andra säsongen av "The wire" den är bra så braaaaaaaaaaa!

Annars jobbar jag mina 60-68 timmars veckor varannan vecka och de andra veckorna är det barnen som gäller med skola, läxor, pubertet och konflikter samt en massa pastakokande mellan deras träningar. This is it! Och jag mår rätt gött trots mitt kanske inte fullt så glamorösa liv.Har varit härligt febrig och förkyld denna vecka men mår oförskämt bra idag så jag håller tummen att det håller i sig, folk har verkligen varit sjuka i min omgivning och det har gått i vågor med deras symtom.


Har hunnit pröva en Blossa glögg modell 2009 - den har fått oförskämt dålig kritik, jag gillade den! Clementin är höst, vinter och jul för mig, lite smak av den klassiska glöggen i kombination med clementin gör att det är den godaste vita glögg jag smakat.Jag hissar istället för dissar.


Snart kommer barnen hem från skolan med kalla näsor och redo för fredagsmys så jag ska ta och planera för helgen.

Kanske en sväng på biblioteket och låna hem Susan Coopers "En ring av järn" serien för nu har jag högläst alla Harry Potter för yngsta.Vi längtar som galna till de två delarna av film som väntar från Harry Potter och dödsrelikerna.


Höstkramar till folket!







Ovido - Quiz & Flashcards