Alla inlägg den 8 december 2008

Av TessanPrinsessan - 8 december 2008 23:52

Eeehh..


Lyssna??


(fniss)


Av TessanPrinsessan - 8 december 2008 23:48

Jag gillar lappar, och jag skriver ofta upp saker i farten för att sen glömma bort dem eller så..Hittade en post it-lapp nyss och på baksidan har jag när jag hörde den här låten på P3 skrivit upp för att den är skönt svängig. Att hitta en sånn lapp är lite som en julklapp i förväg - mycket trevligt.


Luc Skyz - Rise Up.. I like - a lot.




Av TessanPrinsessan - 8 december 2008 23:30

Har för något år sen blivit tipsad om denna härliga dansbandslåt men inte hittat den förrän nu (Tack Patsy).. Alla som känner mig riktigt bra vet att jag HATAR dansband men här gör jag ett undantag bara för texten..

Jag är i "joppa krufvan" veckan nu, d v s att jag i princip bor på jobbet.

Men ska försöka hinna med lite här också.


Ps Jag är med i Fucket.. Cum anal heter det *Vrålar av skratt åt min numer gamla fackvits* 


Facki Facki - Mi law jo lång tajm - sacky sacky tänn dållas ;P


Jag lider av tourettes ikväll så innan jag spårar ur fullständigt loggar jag ut härifrån. Det är för erat eget bästa.


Peace!








Ovido - Quiz & Flashcards