Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Semester

Av TessanPrinsessan - 15 juli 2009 19:42

Äntligen har jag semester - en välförtjänt sådan!

Har verkligen inte haft energi att blogga, ibland slår det så kallade livet till med råge och då har jag fullt upp med att slå tillbaka så en världslig sak som att blogga får lov att stryka på foten.

Sen har jag haft alla tankar, att lägga ner bloggen, att byta den mot en ny med nytt tänk och tema, eller helt enkelt bara låta den vila.


Men jag tänker inte släppa den här - inte än iaf, jag reser mig mer och mer, blir starkare och starkare, nu jävlar ;)


Jag och barnen är hos min bror med familj längre norrut i landet, it´s lovely!


I´ll be back...Så håll i hatten ;P


Nu - mera vin!



 
 
Jenny

Jenny

16 juli 2009 21:20

Härligt med livsenergi, saker som gör att man känner sig starkare! JAG vill inte att du lägger ner bloggen, du vet hur jag njuter av ditt val att dela dina tankar i ord. MEN för mig är det lika viktigt att du känner inspirationen till att fortsätta... Vi får la se vad som händer! Njuuuut av ledigheten!! Massor med kramar från Linkan

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards