Alla inlägg den 24 februari 2009

...

Av TessanPrinsessan - 24 februari 2009 17:52

Livet är det som sker medan man planerar något annat..


När denna dag är slut så kommer den aldrig igen, innebär det att allt jag fått idag ska ses som en gåva, en möjlighet och att det även betyder att de val jag gjort innebär att vissa saker har jag helt enkelt gått miste om?



Av TessanPrinsessan - 24 februari 2009 17:18

Mammas afasi håller henne i ett järngrepp och jag tror med handen på hjärtat att hon aldrig mer kommer kunna prata bra. 2 år sedan stroken är det idag, precis på dagen.

Pratade med pappa i telefon för några timmar sen, han håller verkligen på att bli senil..Allt supande under alla dessa år tar ut sin rätt och åldern lika så.

Det är med mycket blandade känslor jag har kontakt med mina föräldrar.


Allt jag varit med om  p g a dem..Och allt jag aldrig varit med om p g a dem..


Jag är lite trött i själen just nu.



Ovido - Quiz & Flashcards