Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Förbannatihelvetesjävlaskitkuk

Av TessanPrinsessan - 2 december 2008 21:20

Jag fick den perfekta plåten med lussebullar, jag slöa till med plåt nr 2 och fuckade up big åsneballe och har nu bränt 16st egentligen världens bästa lussebullar - för är det något jag fan är bäst på är det att göra goda lussebullar!

JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bränt barn.. Luktar illa!

"Haha jag har gjort det igen, jag har vart dum mot mig själv..."





 
 
Thomas ( Mölndal)

Thomas ( Mölndal)

2 december 2008 23:13

Fy faan.. Vidrig låt ..vidrigt språk

Änna lite tidigt att knåda loss me lussebullar å shit?

Återfått den där snön du tjöta om i en tidigare blogg? Här har det fan regnat sen april bortskämda häxa....

Hoppas du mår trots 66 timmarsveckor å doft av satan i lägenheten.. ;)

http://forum.ateism.se/index.php

 
Ingen bild

TessanPrinsessan

7 december 2008 13:32

Tar det som att du inte gillar Bob Hund speciellt mycket? ;P
Tidigt för lussebullar?? =.| Det är ju för fan så kort säsong att de försvinner bara man blinkar, sen är det en vecka kvar till Lucia, har man liiiite framförhållning så bakar man innan - så det så! *Läxar upp på husmoderligt sätt*
Alla har vi våra laster, jag erkänner - jag är torsk på lussebullar, och glögg!! Så andra behöver detox och rehab efter sina semestrar i kontinental stil med bag-in-box a al 4 veckor på raken, jag behöver det mer i januari.
Jorå snön låg kvar trots regn, men är man uppvuxen i dessa norra vackra vidder så är det ju inget snödjup att tala om alls även om vi har täckt marken och har en och annan liten 2-3m plogsnöhög.

Jag mår topp, jag fick revenge igår på lussebullarna så här luktar det bara ren tvätt, såpade golv och saffran.. Ahhh..

Må du med din bittra blöteborgare :-D

Härliga kramar från knäckehäxan her self..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards