Direktlänk till inlägg 11 april 2009

Penicillin och vin

Av TessanPrinsessan - 11 april 2009 23:29

Jorå - FUCK IT!! Nu jävlar ska sista skiten ur kroppen.. Snart käkat halva kuren med penicillin och ikväll har vi käkat så sjukt gott att jag inte ville att maten skulle ta slut.. Lite go´sill och gravad lax till förrätt - aldrig fel! Sen lammfilé som först brynts i smör med salt och peppar, sen ungstekts tillsammans med färsk rosmarin,timjan,chalottenlök och vitlök, keep it simpel folks!! Detta med ett dyrt 200kr vin så jäääävulskt gott till lamm, ungsrostade rotsaker (potatis,morötter,rödlök) och hemgjord rödvinssås med mörk choklad och annat smarr i.. Kaffe, påskägg med massa godis och mera viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin till efterrätt.

Den som säger att man inte kan dricka lite alkohol i samband med penicillin har knappast gjort sin farmakologiläxa ;P

Sen uppmuntrar jag inte något som helst blandmissbruk här utan helt enkelt är detta en sessa som fått nog av sjukdom, tristess och att inte orka så ikväll sket jag i allt, gav mig hän och det är så värt det!


Påskkössar te folket *SMASK PÅ ER*


Jajaja jag har druckit vin, så jag får bju´på att jag fjollar på så här nu.. Annars vet ni ju hur jag är, inte den mest kärvänliga mjukisen som tar hela världen i sin famn direkt.



 
 
Jenny

Jenny

12 april 2009 14:41

Härligt att du kan njuta av påsk till vinet..eller vin till påsken...nå, bra att du NJUTER! You GO girl! ;)

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards