Direktlänk till inlägg 24 april 2009

När livet suger svettig elefantballe

Av TessanPrinsessan - 24 april 2009 15:33

FiiiiFaan så sjuk jag har varit - jorå visst åkte jag på feber och magsjuka också efter min lunginflammation och öroninflammation, ska livet jävlas så ska det göra det med råge. Så jag är trött trött trött och less less less!

Hade feberfrossa igår som jag inte haft på flera år, satt fullt påklädd med tjockstrumpor på fötterna under mitt täcke och ändå hackade jag tänder för att jag frös och magen.. Ska vi inte tala om.

Nåja orkar stå på benen hyfsat idag - fast nu har jag gjort det i några timmar så det är dags för en liten lur.

Det är inte lätt när det är tungt, vem ska trösta Knyttet? Fast jag är väl mer som Morran..Så jag gör som vanligt, bryter ihop och kommer igen.


Virusfria vårpussar till folket!


 
 
Jenny

Jenny

25 april 2009 14:52

Kommer med lite soppa och en god bok att läsa. Medan du ligger i SÄNGEN och frisknar på dig sköter jag markservicen - okej? KRAMMMMMMM

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards