Alla inlägg den 10 januari 2009

UF

Av TessanPrinsessan - 10 januari 2009 01:34

Jag vill verkligen ha denna på min telefonsvarare, men barnen ska ju inte behöva lida för att de har en rubbad mamma med skruvad syn på humor - att Cartman hinner kasta in ett "suck my balls" i slutet är ju som grädden på moset d v s hur bra som helst X-D



Av TessanPrinsessan - 10 januari 2009 01:16

En favorit i repris :P



Av TessanPrinsessan - 10 januari 2009 01:04

Vilka röster.. *Myyyyyyser*



Av TessanPrinsessan - 10 januari 2009 00:25

Ibland kan jag känna att folk tar saker förgivet när man är officiellt ensamstående.


En vanlig sak är att man ska 1. Vara desperat sökande efter en ny partner.


En annan är  2. "Hur klarar du dig utan sex????"


Att man bör 3. Varje ledig tid hänga på köttmarknaden för att se punkt 1.


4.Samarbetet med xet kommer att gå i stöpet om den ena hittar en ny partner..


Sen finns det andra saker också men dessa är nog vanligast. I alla fall för mig.


Inte för att det egentligen angår någon annan än mig men jag är:


1. Inte ett jävla dugg sugen på tvåsamhet i den formen som andra anser är det ultimata livet, jag är riktigt nöjd med att vara mig egen.


2. Vem har sagt att jag är utan? och om man syftar på sex mellan två människor så skriver jag det igen, VEM HAR SAGT ATT JAG ÄR UTAN? Och om jag väljer att vara med eller utan är min ensak, jag väljer det som behagar mig, tro mig det är inget du behöver bekymra dig över ;)


3. Jag har aldrig varit den som haft ett skrikande behov av att ha en man som bekräftar min existens, "I don´t need a man to make it happen" de relationer som är viktiga är de jag har till min familj och de jag har till mina vänner, det är ju dom som står kvar om förhållandet går åt helvete. Köttis är bara äckligt och sjukt desperat - no offence, folk får gärna var desperat och/eller äcklig, bara de ger fan i mig. Kanske kommer jag i kris och ändrar mig någon dag men inte den närmsta tiden och jag är tveksam att jag någonsin kommer att komma dit, det är helt enkelt inte jag.


4. Jaha, jag säger som så att den som lever får se, det kan ju gå bra också, orkar liksom inte ta ut några förutsedda profetior i förskott.





http://www.youtube.com/watch?v=628bUcYXs_U




Av TessanPrinsessan - 10 januari 2009 00:14

"To fight fire with fire and live eye for eye

we´ll all end up blind and burning"


Lyssna på musiken, lyssna på texten..


Mina tankar går till många.







Ovido - Quiz & Flashcards