Alla inlägg den 30 januari 2009

Av TessanPrinsessan - 30 januari 2009 09:36

Vaknar jag och känner att jag mest bara vill ge fingret åt folk, lägga krokben och ha en vokabulär a la svintung Tourettes..Ät min knogmacka liksom....

Och jag antar att man som jag vid 34års ålder inte "ska" känna/tänka så men hey jag har en rebell som bor i mitt inre, som jag inte kan dräpa, som jag  inte vill dräpa heller eftersom jag mest vill dräpa andra (när jag nu vaknar på sånt humör, annars är jag jättesnäll, jag lovar..)

Eller så är det tristessen som slog mig i morse när jag är hemma och är med sjuk yngsta son som ger mig denna känsla. Jag behöver prata om annat än wow, need 4 speed, och andra spel, jag behöver andra skämt än de som rör kiss, bajs, snoppar, pungar, (inte ett enda snippaskämt här hemma so far iofs, det lär ju komma det med)

Tur vi kan vända ryggen mot varann och han kan ligga i soffan och spela och jag kan sitta en stund vid trögdatorn, fan jag måste köpa en ny. I -landsproblem jag vet..


Ovido - Quiz & Flashcards