Alla inlägg den 11 mars 2009

Av TessanPrinsessan - 11 mars 2009 23:33

Så är det jobbiga samtalet över. Ni vet det där man gruvar sig för.. Både för att det är känslomässigt jobbigt, men också för att man får svar på det man kanske inte vill få bekräftat.

Jag fick det jobbiga bekräftat och tårarna bara rinner. Känslan av att vara lurad, sviken, krossad..

Magen vänder sig ut och in, jag vill bara kräkas.. På riktigt.

Svårt att sova och jag ska upp tidigt, iväg med barn på fritids innan jobb.. Jag vet bara inte hur jag ska orka just nu.




Av TessanPrinsessan - 11 mars 2009 21:04

Jag gillart´! De provocerar och sticker ut, musiken är fett dansinbjudande..


Maskinen - jag kommer lätt köpa skivan när den kommer!


Tur det finns musik och youtube när man egentligen mår skit..



Ovido - Quiz & Flashcards