Alla inlägg den 29 mars 2009

Av TessanPrinsessan - 29 mars 2009 21:57

Jag kan inte komma ifrån det faktum att jag gillar.. Nej jag GILLAR Lady GaGa.



Av TessanPrinsessan - 29 mars 2009 21:47

Den här är till min bästaste bäste vän Jenny i Linköping!!



Av TessanPrinsessan - 29 mars 2009 21:24

Igår var jag lite trött efter våran personalfest..Det märks ju tydligt att man inte är 21år längre då man behöver två dagar för att riktigt komma igen, jag är fortfarande lite seg - men det var det värt! Rätt bra mat, en hel del sjuka händelser och massor av skratt..

Blev också påmind om varför jag i princip aldrig går ut på lokal längre - helvete hur folk beter sig, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag är garanterat inget undantag när jag dricker (men jag klänger inte, jag horar mig inte, jag går inte runt med panikraggsblicken och hugger på allt) känner dock att jag kan reflektera både över mitt och andras beteende. Säger väl egentligen bara en sak om utgång.. DO NOT FEED THE MONKEYS!!

Och hur folk efter ett antal hojtar skiter i om glaset/glasen som står på bordet med slattar i är deras eller inte, allt går ner!! Inte konstigt att man blir aprak eller ännu värre utsätter sig för risken att få i sig mer än alkohol.

Så visst var det en helkväll, det var jätteroligt men hemmafest är bäst!







Ovido - Quiz & Flashcards