Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Såpbubbla

Av TessanPrinsessan - 14 januari 2009 22:19

Ibland är det så skönt att lyssna på tystnaden, tänka på ingenting och låta saker komma och gå..

Ibland är det så skönt att ha liv omkring sig, komma på intelligenta tankar och få saker gjorda.

Ibland är det så skönt att vara själv, att gå helt offline och stänga ner all teknik, bara vara i min alldelens egna såpbubbla..


Jag är nog mer intellektuell än intelligent

Jag är nog mer omtänksam än ego

Jag är nog mer snäll än elak

Jag har nog mer integritet än öppenhet

Jag har nog mer vilja än ovilja

Jag har nog mer lust än leda

Jag har nog mer sorg än ilska

Jag har nog mer glädje än sorg

Jag är nog mer kärlek än hat






 
 
Jenny

Jenny

22 januari 2009 13:43

Saknat dina inlägg - tills det slog mig att du har helvetesveckan, sorry... Försöker få dagarna att gå så fort som möljigt - men det känns just nu omöjligt med tanke på att jag bara ligger och ligger...Miss ya!!

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards