Alla inlägg under januari 2009

Av TessanPrinsessan - 7 januari 2009 22:02

Alltså antingen måste jag ha nya brillor/linser eller så såg jag E-type i Miami Ink reklamen/trailern.. Och om det nu är han(lite svårt att se att han har en dubbelgångare i staterna som är lång, och har långt rött hår men va fan vet jag..Egentligen..Överhuvudtaget..) är det väl liiiite långt att åka för att gadda sig?

Om jag ändå kunde vinna jävligt mycket pengar då skulle jag boka in en heldag i en studio,fläka mig och säga "Beauty is only skindeep, ugliess goes to the bone, bring it on bäjbi, down to the bone"..


Jag är trött! Jäkla skit också, har inte tid att vara det.


Program om anorektiska barn! =.|Helvete vad sjuka de är :.(


Drain STH - Ett favoband.. Kan de inte börja spela med varann igen?!



Av TessanPrinsessan - 6 januari 2009 22:16

Många tankar i mitt huvud..

Har fortfarande någon form av balans i kaoset men jag börjar bli trött på detta snurrande hit och dit av tankar..

Tankar som bankar, mitt huvud gör ont.

Jag ska sova på saken.



Av TessanPrinsessan - 3 januari 2009 19:38

Surfa in på Quindons myspace och lyssna på hans version av "When doves cry"


http://www.myspace.com/quindon1


Den är med som soundtrack till filmen Romeo & Julia från -96

Som förövrigt var första biofilmen jag och mitt x såg tillsammans, sjukt bakfulla men ändå handhållande i en liten mörk salong med fyra andra tonårstjejer på någon rad bakom oss, när filmen är slut så säger en av tjejerna "Den var jättebra men jag tyckte inte om slutet - det borde ha varit annorlunda" ...............  =.|

Fan vad jag skrattade sen de pyst iväg åt sitt håll å vi åt vårt (hallå personalen ba ja typ ba lixom gilla inte slutet fö att de dog ju å ändå va de som jäätte in löv mä varann jö) Vad hade de väntat sig när de går på en film som i grund och botten är skriven av Shakespeare.. Att regissören gör en kovändning och kör ett lyckligt slut? Men jag ska inte klaga - jag fick mig ju ett gott skratt och på sätt och vis var det lite gulligt sagt av henne.

Korkat men gulligt.



Av TessanPrinsessan - 1 januari 2009 00:52

Inte mycket att orda om, he jer nytt år, he betyd nya möjligheter ;)

Vi har haft det myyyyyyyys ikväll, god mat,tårta & godis(varför välja när man kan få allt?) spelat spel (TP), sett Grevinnan och betjänten samt Svarte Orm firar nyår (äldsta är helt med på humorn, han garvade nästan läppen av sig, och yngsta dog av skratt när dinosaurien i Svarte orm dog av bromsspårskalsongerna) skålat i Pommac ty mor i huset ska opp i ottan och jobba (katjiiiiiiiing!!) om 5 timmar så God Natt, Gott Nytt År och väl mött 2009!


PuSsREgN tE fOlkEt...............





Ovido - Quiz & Flashcards