Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Ståplats på havsbotten

Av TessanPrinsessan - 1 mars 2009 23:15

Just nu står jag med fötterna fast i cementblock på havsbotten.

Det är kallt, jag kan inte andas, det gör ont och det är svart. Bara svart.

Fan.



 
 
S

S

1 mars 2009 23:33

Hej... Såg det du hade skrivit och tittade in på din blogg för att försöka ge lite stöd. Känner igen mig mycket i det lilla jag har hunnit läsa.
Älskar din presentations bild! Så känner jag mig när jag är stark i livet.
Hoppas det svarta snart nyanserar sig till grått och så småningom till starka färger...
Kram till dig!

http://maskrosflickan.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

3 mars 2009 22:02

Men vad har hänt!? Blir skitorolig nu. Försöker messa dig nu, får se om du orkar svara...Älskar dig, finns här för dig - hur trött jag än är!!!!!!

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards