Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Checkpoint

Av TessanPrinsessan - 25 mars 2009 09:16

Mår jag bättre? Ja - hä´ba´bryt ihop å kom igen!

Går livet vidare? Ja det gör det alltid oavsett man vill det eller inte..

Vann rätt låt i melodifestivalen? Hmm schlager är inte "my cup of tea" direkt, hon gör säkert intryck i Moskva eller var det nu blir.. Sen den frågan "Vann rätt..?" Kan man egentligen ställa den? Vem bestämmer vad som är rätt låt? Hon vann ju - då måste flest människor ha röstat på henne, alltså bör det ha varit mest rätt? Eller? Jaja jag skiter i´t..Kort vecka med barnen denna vecka då jag tar tillbaka tid som jag haft extra med dem så de ska till sin pappa imorgon och jag ska vara utan dem i 11 dygn.. Det känns lite jobbigt faktiskt även om jag nu har möjligheten att vara med på fest med mina kollegor, får tid att vårstäda lägenheten och egentid att resa mig mer från stoftet jag krälat runt i.. Längtar mest efter att få låta min duktiga frissa ta hand om mitt barr på fredag, få dricka ett glas vin eller sju och bara ha kul, men jag vet att på lördag kommer jag sakna barnen, promenaden för att köpa lördagsgodis och myset i soffan.. Men man kan ju inte både äta kakan och ha den kvar.. Om man inte bakar en jättestor kaka förstås - men det kan man ju inte göra i dessa kristider! BAHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhh - jag måste dricka liiite mera kaffe sen rullar jag igång dagen ordentligt.  
 
Thomas

Thomas

28 mars 2009 00:01

Kommenterar inte dina musikinlägg i vanlig ordning...
Eller jo.. va fan!? ;P

hoppas på en rejäl knällfan till megafylla, me efterföljande flin imorron när du jagar ut nån stackare till karlfan ur sängen som så till den milda grad föll för den nysnaggade fackpampen att han inte våga annat än laga frukost till tanten innan han försvann.

Gött att höra att du häver dig upp ur stoftet annars sugar. Ta vara på den dära Sandratanta som ränner här..

Må riktigt jävla bra


http://www.hv71ärsatanspåfund.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards