Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av TessanPrinsessan - 2 augusti 2008 23:58

Ja vad gör vi egentligen där tillsammans? ;P



Av TessanPrinsessan - 2 augusti 2008 23:22

Jag vet! Det är billig amerikansk underhållning, men är jag nere eller tycker att livet suger så får den här filmen mig att skratta - varje gång! XD


Filmer som förövrigt måste ses just nu är:

1. Juno - I love it!

2. Hallam Foe - Apropå vanor..

3. No country for old men - Brutalt bra.


Dagens 3 bottennapp

1. Yngsta förlorade sista matchen, fick en hård boll på näsan och blev bara så ledsen!

2. Insåg att vårat ansvar nästa år på fotbollsfestivalen är att tömma bajamajor.. Jag vägrar! Gräv skitdiken i skogen ist. Helt seriöst.

3. Förkylning på G..





Av TessanPrinsessan - 2 augusti 2008 23:20

Det är sjukt svårt..



Av TessanPrinsessan - 2 augusti 2008 14:39

Måste bara tillägga att jag är inte någon hemsk sportförälder som piskar mina barn! No way. Skulle aldrig falla mig in att utsätta dem för sånt. Kände att det kanske inte framgick av inlägget nedan, utan min vinnarskalle är MIN! Den drabbar dem jag tävlar emot, och den drabbar mest mig själv då jag i en aktningsvärd ålder på mkt snart 34 år insett att man kan inte vara någon mördarmaskin p g a lek, spel och idrott.



Ovido - Quiz & Flashcards