Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av TessanPrinsessan - 6 augusti 2008 16:45

Jag är bara så impad av mig själv! HaHa! Jag är grymt svår att imponera på rent generellt (inte bara för att jag ibland har horn i pannan och tar fram motorsågen) mest blir jag impad av mig själv som det sanna lejon jag är ;P

Har värsta socialaveckan - vilket verkligen inte hör till vanligtvis, hade kaffefrämmen igår, på med en panna Gevalias India Malabar (Gott kaffe även vid vän(!)tat besök) Mycket trevligt!!

Idag har jag lunchat med en goding jag håller mycket nära hjärtat, från kinamat till mjukglass och kaffe inspirerade hon mig att fynda papper och kolpennor samt färg, här ska det börja skapas! Hoppas jag *Skratt* Efter ett botaniserande på bolaget inför kick-off-partyt på fredag så pausar vi ifrån varann några timmar innan hon kommer hit och vi tar några glas vin innan vi ska se Hancock (någon fler än jag som tänker "Handkuk"??) på bion (vi lär väl skratta så vi blir utkastade kan jag tro)Imöra ska jag umgås med en annan goding och på fredag får jag typ en hel hög av godingar - They are ALL mine.. Mine and only mine.. My preciousssssssssssssss..Ehrrm jag kanske ska softa lite med mitt tittande på Sagan om ringen... Eller så är det kaffehybrisen som slår till igen. Måste motvilligt erkänna att jag tror fan det bor en lajvare i mig - får fundera på det ;)


Jump on board - take a ride 8-D





Ovido - Quiz & Flashcards