Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Penny & Me

Av TessanPrinsessan - 13 augusti 2008 11:50

Har inte varit vid havet en enda gång denna sommar :-| :-/ =(

Texten till Penny & Me får mig att längta efter bilfärden till havet, sanden mellan tårna, det kalla vattnet innan man doppat sig helt, solen som bränner fast fräknar på min näsa, vinden som fläktar så håret kommer i ansiktet och det gör inte ett smack att man ser ut som en trasselsudd, doften av hav och vass..

Vill ha egentid med min bästaste bäste vän Jenny, vi skulle lätt packa in oss en bil och sen dra till havet.. Jag snor av Hanson och ändrar texten till "Jenny & Me"


"Cause Jenny and me like to roll the windows down,
Turn the radio up, push the pedal to the ground,
And Jenny and me like to gaze at starry skies,
close our eyes pretend to fly.."


Shit bacon vad det regnar - semestern är verkligen slut, imorgon börjar jag jobba igen. He´ e´ ba´ "bryt ihop och kom igen"..



 
 
Jenny

Jenny

14 augusti 2008 14:00

Åh Tessis, vet du - du är bara för underbar!! Just nu vill jag bamsemegajättekramas med dig!!! :D

http://jenn74.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards