Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Så var det gjort!

Av TessanPrinsessan - 16 augusti 2008 23:15

Jorå, nu är det klart å betart, den havande systern har fölat! :D På sin egen födelsedag! Effektivt som tusan ju - två flugor i en smäll så att säga.

En tös till - underbart, mer girlpower till världen. Jag har fått snosa på underverket idag. Jag behöver knappast säga att det hugger till i fortplantningsnerven när man luktar på dessa små, men så vaknar jag till ur ruset när jag tar bort näsan, ler åt hur kroppen funkar och är glad att sinnet kommer till sans sen. Jag är ju klar med den biten, nu lånar jag av andra istället, helt perfekt :D


En häftig upplevelse är det iaf, man får snällt lyssna på kroppen som jobbar, bara gilla läget, man kämpar på ett tag (eller länge om det är på det viset) och helt plötsligt så är det en till människa i rummet. Fatta hur coolt det är, en människa!! Inte är jag då så värst impad av maten eller baket som kommer ut ur ugnen även om det också är en intressant process, men att vi kan göra nya av vår egen sort. Meningen med livet, att föra livet vidare..


"I can make my own people! /Jerry Seinfeld" <-- Ett favoritcitat. Lite hybris över det på ett bra sätt :D


Har ni inte sett Juno än - GÖR DET!


http://www.youtube.com/watch?v=5zer7TGHnSs&NR=1



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av TessanPrinsessan - 25 november 2013 01:14

"I got a big fat ass, big dicks follow.." Jomenvisst kan ju vara på gott och ont..  *Nudge nudge wink wink say no more know what I mean!?!"     ...

Av TessanPrinsessan - 20 november 2013 13:25

Ledig dag, hade bara en planerad sak som var ett "måste" så nu flyr jag in i en annan värld av alver, demoner och annat smått och gott med mitt kaffe och musik..   ...

Av TessanPrinsessan - 18 november 2013 19:09

Det är mycket just nu.. Så jag försöker hitta sätt att ta mig igenom skiten men.. Det går trögt och jag slösar friskt med energin på sånt jag inte kan göra något åt. Förbannad, så oerhört arg - kanske mest på mig själv för det är bara mig själv j...

Av TessanPrinsessan - 25 april 2013 19:31

Tittar in, dammar av och funderar på om jag ska göra ett sista försök att blåsa liv i bloggen igen eller om jag ska radera den..   Lite upgrade kanske vore på sin plats!?!       ...

Av TessanPrinsessan - 12 april 2011 20:25

Me like this chick.. Kick ass <3  

Ovido - Quiz & Flashcards